Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Bonnes vacances !!! ΤΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΛΕΕΙ Τ' ΑΗΔΟΝΙ

       

Bonnes vacances !!! Excellentes vacances aux instits !




ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: ΣΑΣ ΧΑΡΙΖΩ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΥ!














Στίχοι: Παραδοσιακό

Μουσική: Παραδοσιακό

Περιοχή: Δυτική Θράκη


1. Ελένη Βιτάλη
2. Καίτη Κουλλιά


Που ’σουν εψές λεβέντη μου
Κι αντιπροψές καλέ μου
Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι

Εψές ήμουν ντουγούν αμάν στους ουρανούς
Κι αντιπροψές στους Αγίους
Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι

Τον Άγγελό μου ντουγούν αμάν
φίλευα
Και τον Χριστό κερνούσα
Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι

Και την κυρά ντουγούν αμάν την Παναγιά

Την επαρακαλούσα
Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι

Για να μου δώ- ντουγούν αμάν σει τα κλειδιά
Κλειδιά του Παραδείσου
Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι

(Ν’ ανοίξω τον ντουγούν αμάν Παράδεισο
Ν’ ανοίξω τον  Παράδεισο
Να μπω να σεργιανίσω
Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι)

Να δω που κάθονται οι φτωχοί
Που κάθονται οι αρχοντάδες
Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι

Στον ίσκιο ντουγούν αμάν κάθονται οι φτωχοί
Στον ήλιο οι αρχοντάδες
Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι

Και τους φτωχούς ντουγούν αμάν και τους φτωχούς παρακαλούν
Και τους παρακαλούνε
Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι

Δώστε φτωχοί τον ίσκιο σας
Και πάρτε τα φλουριά μας
Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι

Ας ....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου